2009. május 7., csütörtök

A Noni Juice bemutatása 4

71. A hagyományos vállalkozásokban a számtani sorozat szabályai működnek. 5 + 5 + 5 + 5 + 5 ember együttesen is csak 25 embernyi munkát tud elvégezni.

Vagy emberenként 5 + 5 + 5 + 5 + 5 óra munkával is együttesen csak 25 óra munka kerül elvégzésre.

72. A megoldás a mértani sorozat.

73. Amíg tehát a számtani sorozat eredménye összesen 25-öt ad, mit kapunk a mértani sorozat elvének alkalmazásával?

74. Hihetetlen, de 3.125-öt!!!

75. És ehhez semmi mást nem kell tennünk, csak meg kell találnunk az 5 kulcs emberünket, és meg kell tanítanunk őket is arra, amit nekünk tanított meg a szponzorunk.

76. Azt már egy korábbi ábrán bemutattuk, hogy 5 ember csatlakoztatása esetén, ha mindegyik csak az 1 karton terméket vásárolta meg, 360 Lei jutalékot kapunk.

77. A TNI marketingterve alapján minden egyes szint mélységből más és más jutalékot kapunk a munkatársaink után, az első szintről 72 Lei-t ládánként, a második szintről 18-at, így ha az 5x5 elve alapján megyünk lefelé, akkor a második szintről 450 Lei kifizetésünk lesz.

78. Menjünk le egészen az 5. szintig. Láthatjuk, hogy elméletben itt már akár 3125 emberünk is lehet, és csak ebből a mélységből – feltéve ha mindenki csak 1 ládát vásárolt – 112.500 Lei jutalékot fog elszámolni nekünk a TNI.

79. Viszont megint van egy jó hírünk. A TNI marketingterve nem csak 5 mélységből fizet. Pénzt kaphatunk a 8. mélységből is, ládánként 28 Lei-t.

80. DE, számoljunk csak! Ha a mértani sorozat elvét tovább követjük a 8. mélységig, ezen a szinten már 390.625 emberünk lehet a hálózatban, azt már az Önök fantáziájára bízzuk, hogy ezt megszorozzák 28-cal, mert ez esetben csak ebből a mélységből ennyi jutalékot fogunk keresni.

81. Persze, igen, könnyű papíron bárkit milliomosnak számolni percek alatt. Felvetődhet a kérdés, volt-e valaha olyan a TNI-nél aki el tudta érni ezt?

IGEN! VAN!

Robert Dean nem az első között csatlakozott, mert a cég 1996-ban indult, ő pedig 2002-ben csatlakozott a TNI-hez. Egyszerű ember, a FedEx-nek volt korábban sofőrje. Mára közel 390 ezer fős hálózata van, és kb. 350 ezer dollár a havi jövedelme.

82. S, hogy mire lehet ma elkölteni ennyi pénzt?

Ő autókat gyűjt. Ez pl. a 2006-os kollekciója.

83. Ez pedig az 1 évvel korábbi, a 2005-ös kollekció.

Most már elhiszik Önök is, hogy bárki megcsinálhatja?

84. És akkor térjünk vissza megint az egyes vezetői szintekhez. Hova szeretne ÖN eljutni? Önnek elég havi 1000 vagy 2000 Lei kereset kiegészítés? Vagy Ön inkább havi 5000 Lei jövedelemmel lenne megelégedve?

Vagy Önt inkább az motiválná, hogy mára már közel 300 dollár milliomos került ki a TNI iskolapadjaiból? És lehet hogy éppen Ön lesz a következő?

Csak Önön múlik! Mi arra bíztatunk mindenkit, hogy minél előbb érdemes elérni a gyöngy szintet! Romániában 1 éven belül ezt többen is teljesítették.

85. És túl azon, hogy egy gyöngy átlagos jutaléka havonta 6000 és 20000 Lei között mozog, akik csak egyetlen egyszer elérik a gyöngy szintet, máris jogosultak egy 2 személyre szóló 1 hetes ingyenes utazásra az USA-ba, amelynek során lehetőségünk van megtekinteni a TNI cég központját is Provo-ban.

86. 5 csillagos szállodában lakhatunk Salt Lake City-ben.

87. A repülőt is fizeti a TNI 2 személyre oda és vissza.

88. A gyöngy szint felett évről évre minden évben lehetőségünk van egzotikus helyszíneken rendezvényeken részt venni, melynek szállodai költségeit a TNI fizeti, sőt a következő vezetői szint, a gyémánt szint elérése során jogosultak vagyunk részt venni egy 1 hetes utazáson a Tahiti szigetvilágba, melynek összes költségét 2 személyre ugyancsak a TNI fedezi.

89. Nagyon fontos, hogy mi nem csupán a nonit hirdetjük, márkát építünk, a TAHITIAN NONI márkát.

A Coca Cola sem arról híres, hogy egészséges, mégis a legismertebb márka a világon, és rengeteget adnak el belőle, mert a kezdetektől nagy hangsúlyt fektettek a márka felépítésébe. Mi is ezt tesszük.

90. 80 országban vagyunk jelen, több mint 30 országban vannak irodáink, képviseleteink. Ez a Tokyo-ban, Japánban található központi irodánk, az épület oldalán elhelyezett reklámfelirat 3 km- távolságból is jól látható. Ez a márka ereje.

91. A lehetőség globális. Az internet segítségével akár percek alatt csatlakozhatnak hozzánk az USA-ból, vagy a szomszéd utcából is.

Teljesen mindegy hogy honnan csatlakoznak hozzánk, a jutalékrendszer egységes, ugyanazt a 72 Lei-t fogjuk megkapni 1 láda után akkor is ha az USA-ban rendelték meg azt a ládát, akkor is, ha Németországból, és akkor is ha a szomszéd városból.

92. Tegye fel tehát mindenki magának a kérdést:

MIT VESZÍTHETÜNK?

93. És akkor térjünk vissza az elején már látott statisztikára.

Mi hova akarunk tartozni?

Vannak-e álmaink?

Vannak-e még komolyabb céljaink az életben?

Mit szeretnénk?

94. Zárszóként szeretnék bíztatni mindenkit arra, hogy bátran csatlakozzon hozzánk!

Önöket ma valaki meghívta erre a bemutatóra. A továbbiakban a kérdéseikre a meghívójuk fog tudni választ adni.

Kívánom hogy hozzanak jó döntést még ma este! Ehhez szeretnénk hozzájárulni Kelly Olsen egyik kínai eredetű idézetével, amely így szó: „Ha támadsz, támadj teljes erővel!”

95. Köszönöm szépen a figyelmet!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése